FANDOM

Tantanbo
Tantanbo2.png
たんたん坊
Informacje
Pochodzenie Japonia
Rasa Youkai
Płeć Mężczyzna
Pierwsze pojawienie Gegege no Kitaro 1968
Epizod 03
Głos  ?
Rodzina Futakuchi Onna (kompanka)
Kamaitachi (kompan)
Tantanbo - jeden z przeciwników Kitaro. Zawsze współpracuje z youkai imieniem Futakuchi Onna i Kamaitachi. Zdaje się być przywódcą swoich kompanów.

O nimEdytuj

Tantanbo jest wielkim i złym youkai. Nie posiada ciała ani kończyn, jest po prostu ogromną, płaską głową. Ma wielkie, okrągłe oczy i zawsze otwartą paszczę, w której są szpiczaste zęby. Oprócz tego, jest owłosiony.

Podczas walki, często skacze swoją ciężką głową po przeciwnikach. Potrafi także wystrzeliwywać z ust białe pociski wyglądające, jak jakiś płyn.

HistoriaEdytuj

Gegege no Kitaro 1968:Edytuj

Tantanbo.png

Tantanbo w 1968

Tantanbo pierwszy raz występuje już w pierwszej serii anime. Pojawia się w "Zamku youkai" razem z Futakuchi Onną i Kamaitachi. Ściągają na swoją stronę Nezumi Otoko i porywają dziewczynkę Tomiko. Ostatecznie Kitaro pokonuje złe youkai.

Gegege no Kitaro 1985:Edytuj

Pojawia się ponownie z Futakuchi Onną oraz Kamaitachi. Ponownie Nezumi Otoko przechodzi na ich stronę. Kitaro pokonuje Tantanbo i resztę, tym razem z pomocą youkai takich, jak Konaki Jiji, Sunakake Baba, Ittan Momen i Nurikabe.

CiekawostkiEdytuj

  • Youkai Tantanbo jest wymyślony przez autora seri, jakim jest Shigeru Mizuki. Aczkolwiek jest bazowany na prawdziwym youkai - Ookamuro.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki